RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

17 Haziran 2012 Pazar

9 Sene Bitti…

     Merhaba arkadaşlar, 6 Haziran evlilik yıldönümümüz, tam 9 sene geçmiş vay be :D şaka gibi, su misali geçti yıllar…


 
      O akşam Oscar’da yemek yedik sağolsun oranın işletmecisi (ismini unuttuk kusura bakma lütfen :D) yemekte 45 dakikalık bir gecikme!!! olunca yemekten sonra bize güzel bir jest yaptı sağolsun, yıldönümümüz için bu şirin ve lezzetli pastayı, süper bir orta kahveyi ve bir de kalpli bir çikolatayı bizlere ikram etti… Her şey için teşekkür ederiz…

     Daha sonra Antares’i gezerken bakır küpelere bakıyordum ve sevgili oğluşum “Anne bu küpeleri almak istiyorum sana” dedi bakar mısınız küpelere ay-yıldız :D çok zevkli Yiğitim maşallah, bir de bayrağını ve ülkesini seven bir çocuk. Tabi onu kıramadım, bir de benim beğendiğim küpeleri aldım o günden hatıra kalsın diye :D O günden beri lacivert giymeye çalışıyorum sırf bu küpeleri takayım diye :D Görenler çok beğeniyor, farklı bir küpe bence de :D Teşekkür ederim oğluşum…


     Vallahi çok güzel bir gündü, canım kocacım, oğlumuzla ve seninle daha nice yıllarımız olsun. Seni Seviyorum…

     Şimdilik bu kadar sevgiyle kalın canlarım…

18 yorum:

  1. Nice nice senelere canım.Allah mutluluğunuzu daim etsin

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Evrencim :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. mutluluğunuz her yıl daha da artsın, nice senelere...

    YanıtlaSil
  4. Allah (c.c.) sağlıklı, mutlu, huzurlu ve sevgi dolu nice yıllar nasip etsin inşallah. Mutluluğunuz daim olsun canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun sevgili okuyan, teşekkür ederim... Sevgiler...

      Sil
  5. canım daha çokkkkkkkkkkkkkk uzun senelere

    YanıtlaSil
  6. DAHA NİCE MUTLU HUZURLU SENELERINIZ OLSUN İNŞ. CANIM..

    YanıtlaSil
  7. Sevdiğim iki insan ve sevdiğim iki insanın sevdiğim yavrusu.... Allah sizlere gönlünüzce niceeeee seneler nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım teşekkür ederim güzel düşüncelerin için.

      Bizler de seni ve ekibini :D çok seviyoruz. Yazın tekrar görüşmek üzere ablacım seni kocaman öpüyorum :D

      Sil
  8. Teşekkür ederim Tiryakim, sizlerle inş. canım benim :D

    YanıtlaSil
  9. Nice güzel yılları beraber mutluluk içinde kutlamak nasip olsun. sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Nice mutlu yıllara! SEVGİLER! ;)

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...