RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

8 Ocak 2013 Salı

Sibel Bayraktar’a Yaptığımız Siparişler…


         Merhaba canlarım, nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir :D 

      Sizlere sevgili Sibel hanıma yani nam-ı değer SESİBER ablamıza yaptığımız siparişleri göstereyim :D Sevgili Sibel abla yılbaşı öncesi bizden güzel işleri için kullanacağı objeler istedi. 3 boy Matruşka kızlar, 3 boy ağaç, 3 boy Kurabiye adam ve 5 boy ev sipariş etti. 


 

   
     İlk önce istenilen ebatta sevgili eşim, kocacım :D ahşapları kesti ve zımparaladı. Evlerin pencere ve kapılarını yaptı. Daha sonra ben de renklerinde boyadım, elimdeki dekupaj kağıtlarını Sibel ablaya gönderdim, içlerinden seçtiği kağıtlardan da dekupajlarını yaparak bu hale getirdim. Çok sevimli oldular, ben de, görenler de pek beğendik :D. Güzel günlerde kullan sevgili SeSiBer, hayırlı ve bereketli işlerin olsun…

     Sizler de böyle kişiye özel tasarımlar, kesimler isterseniz bize mail adresimizden ya da face sayfamızdan ulaşabilirsiniz arkadaşlar :D

                      shd@sibelinhobidunyasi.com      &      “Sibelin Hobi Dünyası

       Şimdilik bu kadar sevgiyle ve güzelliklerle kalın canşarım…

22 yorum:

  1. çok sevdim bayıldımmm.. hepsi şirin olmuş ama punatiyeli ağaççıklar yenesi kıvamda :) ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Baharım da güzelim :D Bir de bunları yaparken beni görecektin resmen ahşapları mıncıkladım yahu :D Ben de çok severek ve eğlenerek yaptım.

      Sevgiler, istersen sana da yaparım güzelim...

      Sil
  2. çok ciciler bunlar ilk resmleri çok sevdm :)

    YanıtlaSil
  3. sibelim dün facede de görmüş ve çok beğenmiştim.seni ve eşini tekrar tebrik ediyorum.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. sibelciğim hepsi birbirinden güzel olmuş, kesimler, desenler, boyamalar... ellerinize sağlık. sibel hanım bu objeleri ne gibi projelerde kullanacak acaba çok merak ettim, beni de heveslendirdiniz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edeirm güzelim. Senin goblenlerin yanında pek bişi değiller ama :D

      Sibel abla özel ve güzel işleri için kullanacak, en iyisi kendisi söylesin :D Sevgiler tatlım...

      Sil
  5. hepsi de birbirinden güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  6. Çok ilginç olmuşlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. hepsi de birbirinden harika çok güzel objeler renkler desenler çok uyumlu cıvıl cıvıl ellerine sağlık hem eşinin hem senin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bizi şımartıyorsunuz, teşekkür ederiz... sevgiler...

      Sil
  8. Güzel olmuşlar. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok güzel olmuş. Ağaçlar ise favorim.Elinize sağlık ...Makasın Dansı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil hanım o ağaçlar beni de favorim :D Teşekkür ederim... Sevgiler...

      Sil
  10. Sibelcim buradan da teşekkür ederim. Eşinin de senin de ellerine sağlık. Hayallerimi gerçekleştirmeme yardımcı oldunuz. Gerçekleri daha da güzel :) Ben çok şanslıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili SESİBERim, hem bu güzel yorumun için, hem de görüşmelerimizde verdiğin güzel elektrik için teşekkür ederim. Keşke her sipariş veren kişiler senin gibi sorunsuz ve enerjik olsa :D

      Güzel günlerde kullan inş. Sevgiyle ve güzelliklerle kal dostum.. Öpüldün...

      Sil
  11. Hepsi birbirinden güzel olmuş,evler favorim ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap hanım evler ben de çok beğendim, teşekkür edeirm sevgiyle ve güzelliklerle kalın...

      Sil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...