RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

10 Şubat 2013 Pazar

Çekilişimim Sonucuuuuu :D

             Merhaba arkadaşlar, nihayet beklenen an geldi... Öncelikle beklettiğim için özür dilerim, cuma günü canımın içi annem ameliyat oldu, bir gece yanında kaldım ve dün öğlen çıkarıp evine yerleştirdim. Dolayısıyla yorgunluk, koiturmaca ve yeni işlerden dolayı, dinlenememe de üst üste gelince bu saate geldim :D

           Çekilişe adsız ve kampanya bloglarını katmadım (özellikle belirttiğim halde gelenler oldu ama kusura bakmayın el emeğimin hak edene gitmesini isitiyorum), elemelerden sonra toplamda 41 kişi arasında çekiliş yaptım...

             Gelelim çekilişimin sonucunaaaa :D Eşim ve benim el emeğimiz olacak bu kişiye özel hediyeyi kazanan arkadaşımı "random.org" dan belirledim. Hadi hayırlısı bakalım :D


                Kazanan arkadaşımız 14. sıradaki "Seralp - Serapcamavi" blogunun sahibesi kazandı. Güzel günlerde kullan arkadaşım :D

       Evet Serap hanım hem istediğiniz harfleri (gerçi yorumunuzda yazmıştınız ama :D) hem istediğiniz renkleri hem de iletişim bilgilerinizi bana "smgonen@gmail.com" adresine en kısa zamanda mail atarsanız sevinirim...

   Sevgiyle kalın canlarım, yeni çekilişlerimde görüşmek üzere :D Kim bilir belki şans size de güler...

8 yorum:

  1. arkadaşımızın şansı daim olsun.
    sana ve eşine kucak dolusu sevgiler tatlım.
    Hımmm Mavişimide öp benim için:))

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun. Sevgili annene sağlık diliyorum.
    Kazanan kişiyi de tebrik ederim.
    Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
  3. kazanı yani sevgili serabı tebrik ederim.güle güle kullansın.seninde ellerine sağlık sibelim.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. kutlarım kazanan arkadaşı.....

    YanıtlaSil
  5. kazananı tebrık edıyorummmm.......

    YanıtlaSil
  6. feci sevindim:)
    teşekkür ederim. en kısa zamanda renge karar verip mail atacağım.
    çok sağolun:)

    YanıtlaSil
  7. tebrikler seralp, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...