RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

20 Mart 2013 Çarşamba

Denizci Temalı Kesimlerimiz – YİĞİT

               Merhaba arkadaşlar, umarım hepiniz iyisinizdir canlarım? :D 

              Denizci temalı kesimlerimizden biri olan ALİ’yi önceden yayınlamıştım -buradan bakabilirsiniz-. Yeğeni Ali için siparişi veren Kezban hanım daha sonra da diğer yeğeni Yiğit için sipariş verdi :D Ne güzel yeğenlerini düşünen bir hala maşallah :D



          Bu sefer de renkler, desenler aynı olan YİĞİT ve denizci temalı objeler çalıştık. Vallahi böyle çocuk ürünlerini çalışmayı ayrı seviyorum tabi bu demek değildir ki diğer yaptığımız ürünleri sevmeden, zevk almadan yapıyoruz, mutlaka bütün ürünler aynı sevgiyle çıkıyor ama çocuklar için çalıştıklarımız daha eğlenceli geliyor bana :D


  
                     Bu ürünleri güzel günlerde kullanın sevgili Kezban hanım ve sevimli YİĞİT bey :D

                  Eğer sizler de böyle özel kesim ve farklı ürünler sipariş vermek isterseniz bize mail adresimizden ya da facebook sayfamızdan ulaşabilirsiniz…

                                                               shd@sibelinhobidunyasi.com & “Sibelin Hobi Dünyası

                       Şimdilik bu kadar, sevgiyle, sağlıcakla kalın canlarım…

10 yorum:

  1. çok güzeller ellerinize sağlık,(ah bu arada ana sayfadaki nereye tıklayacağımızı gösteren el yokmu-yada ok işareti, o sizin sitede kayıp kaç kez yorum bırakmak istedim bırakamadım ama sonunda el yordamıyla başardım ;D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Marifetli Cadım :D Acaba neden kaynaklandı bu el bende görünmüyor ben kurdale koymuştum ok yerine :D

      Neyse hatice değil netice önemli di mi :D

      Sevgiler güzellikler arkadaşım :D

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar. 😊

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş.İlerleyen günlerde Sipariş vermeyi düşünürüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim efendim istediğiniz zaman size güzel işler yapmak ve göndermek isteriz :d

      Teşekkür edeirm sevgiler...

      Sil
  4. çok güzel olmuş sibelciğim.denizci temasını bende çok seviyorum.çünkü denizi çok seviyorum ve her şeye yakışıyorlar tıpkı sizin çalışmalar gibi.bayıldım.ellerinize sağlık canım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edeirm beni yorumlarıyla mutlu eden arkadaşım :D

      Sevgiler güzellikler...

      Sil
  5. en güzel temalardan birdir deniz konulular.

    ellerine sağlık canım benim

    YanıtlaSil
  6. harika görünüyor gerçektende elinize sağlık...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...