RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

5 Mart 2017 Pazar

Baykuşlu Anahtarlığım...


Merhaba canlarım,

 Son zamanlarda en sevdiğim figür BAYKUŞ oldu artık :D ama her haliyle çok sevimli değil yahu :D

Ben de hem Baykuşlu bir anahtarlığım olsun hem de farklı teknikleri bir arada kullanayım demiştim ve bu dekoratif anahtarlığı yapmıştım :)

Mor ve beyaz rengini çok da yakıştırdığım için bu renklerde konsept yaptım...

Bu anahtarlığı Rich marka boyalar ile boyadım, yine Rich marka kadife tozu uyguladım, mühürlerimi bastım ve keçeler ile süsledim :D

Atölyem de bana eşlik eden bu sevimli Baykuşa ve siz okuyn blogger dostlarıma teşekkür eder hepinize kolaylıklar dilerin efem :D

Sevgiyle kalın.

Bilgi ve sipariş için: smgonen@gmail.com.














1 yorum:

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...